Jahapp.. 34 nu då... Oj Oj Oj...

Ja, nu har jag gått över tiden som 33 åring
Känns bra, med tanke på att jag
anser att jag är såpass mycket yngre
Hahaha..
Kanske inte i allas ögon, men ändå
Man gör det till vad man vill eller?
Och jag ÄR och kommer förbli yngre än min ålder
Passar det inte..
SYYYYND <3

Kanske skulle uppdaterat lite här igen
Risk för låååångt inlägg men vad gör det?

Har funnit nya vänner,
vilket känns otroligt bra..
Har kommit långt i mitt eget psyke
Vilket känns ännu bättre
Visst finns det folk som vill förstöra,
visst finns det folk jag inte trodde stöttade
Jag har gjort mycket fel i mitt liv, men jag kan
och jag står för det..
Inte alltid smarta tankar eller beslut,
men det är jag..

Jobbar som personlig assistent nu,
trivs sååå bra
Om nu bara ryggen hade hållt lite bättre
Sitter just nu sjukskriven idag,
då åldern tog ut sin rätt...
Lite ironiskt, men sant

Bor i lägenhet igen, vilket är helt underbart!
Ungarna trivs, och mår toppen
Johan har dock gips på handleden,
efter ett "hopp" över
en kant..
Men han e duktig och det verkar gå bra
Casper spelar mer fotboll än någonsin, både med
ett år äldre och sitt eget lag
Och han är ju sååå duktig, mammas pojk

Nya vänner?
JA, Veronica och Jessika Ekdahl
Kan man säga mer??
LOVE YAH <3 <3

Nä, får nog lägga mig en liten stund..
Emma skulle visst komma bort lite senare
så då får jag ju vara pigg

HA EN TOPPENDAG ALLIHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0