Ingen bra dag...

Usch...
Idag är ingen bra dag...
Känner att humöret bara blir sämre och sämre.
Är så trött på att ha ont, att inte kunna göra
det jag vill, att inte vara glad när man vaknar.
Är så trött på att det känns som att allt bara går emot mig,
att inget kan göra det lite positivare i livet.

Tråkigt att ha ångest för att jag inte kan
göra min egen pojkvän eller barnen glada, pga att mitt humör är borta
Trött på att känna som att jag bara lägger på
mig fler och fler kilon,
att jag inte kan röra mig ordentligt pga ryggen
som f*n aldrig släpper..
JAG ÄÄÄR SÅÅÅÅ TRÖÖTTT PÅ AAALLLT!!!!

Vill inte vara negativ, Jag är ingen negativ
människa.
VARFÖR är jag det nu då???
ÅÅÅHHHH, nu orkar jag inte ens klaga mer.

SÅ, nu vet ni hur mitt liv är för stunden..
PISS OCH SKIT
helt enkelt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0