Fortsätter här då...

Nu är jag här igen...
Förstår inte varför de måste göra om alla bloggar?
 Det blir ju bara galet när man skriver...

 Skriver på denna igen då jag känner
att jag har en finare sida på denna blogg...
Jag mår toppen...
 Efter så många vändor nu i mitt liv, så har jag äntligen landat...
Jag avgudar mina barn, min kärlek och de sanna vännerna...
 Livet har gett mig en anledning att leva, och se framåt..
Att våga lämna det gamla bakom mig...
att kunna lite på de vänner,
och kärleken som verkligen ställer upp...
att JAG är värd detta...
 Lite kul faktiskt att man kan få en annan syn
på livet genom att använda ett annat tankesätt...
Avgudar livet helt enkelt...
UNDERBART <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0