Tisdag

och jag är ledig....
Har ont i mitt knä, så jag snart avlider...
Hoppas det inte är allt för allvarligt,
men det får vi se när jag kommer till herr doktor...
En vecka kvar...

Okej.. Huset???
Oj, vad det blir bra...
Om man får säga så själv?
Mycket kvar, men det är ju sååå
ROLIGT!!
Allra helst när man ser skillnaden...

Blev ju inget kalas för Henke den 13e då,
utan vi kör på en
Inflyttning/25årsfest senare..
Blir nog tio gånger bättre tror jag...
För just nu så finns varken tid, ork eller
ekonomi till detta..
Hoppas inte allt för många blir sura och griniga??
Men men...

Annars flyter livet på ganska bra må jag säga...
Barnen är friska, glada
Vi är friska och kära...
Vad mer kan man begära???

Ouuups..
Älskar mitt liv just nu :)

"LIFE IS NOW"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0