JAAAA...

jag erkänner att jag e´kass på att blogga just nu...
men med huset, ungar, jobb och pojkvän så känns det inte som att
bloggen prioriteras???

Huset??
OJ, vad det blir bra.. Inte allt för mycket kvar nu..
men ändå ganska mycket om man säger som så.
BRA blir det.. kan jag lova...

Jobbet??? Ja du.. säger inget, för det finns inte så mkt att säga?
Ungarna är friska, men det är inte jag...
Har åkt på dunderförkylning, vilket inte är vanligt för mig...
Men nässpray, och kaffe funkar :P
Hahaha.. eller inte...

Med andra ord är jag mer gnällig och sur än vad jag brukar...
Tacksam för att Henke orkar med...

En farbror ska komma o kolla på min lägenhet imorgon..
Han ska flytta från sitt hus, så kanske kan vi komma härifrån tididgare?
Men jag hoppas ine för mkt för då blir det ju aldrig så...

Nä, egenligen orkar jag inte skriva mer...
Ska dra iväg ill jobbet...

"LIFE IS NOW"
Glöm aldrig det hörrni....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0