Jag saknar mina barn något så oerhört

när dem inte är hos mig...
Har alltid sagt att jag ska göra saker för mig själv
jag inte har dem..
Första dagarna går det ganska bra, med tanke
på att jag jobbar de helger som jag inte har dem...
Men sen då?? Vad gör jag???
Absolut inget...
Tack och lov att man har Henke så man kan få sällskap
även om det inte är barnen...

Nu är det fullt upp med massa saker..
Grejar som ska grejas, tummar att hålla och..
ja med andra ord..
FULLT UPP!!!

Men jag trivs...
På ett helt annat plan än jag någonsin har trivts...
Vuxenvarning???
Njaee.. kanske inte fullt ut, men dock på god väg...

Elin har varit här ikväll efter jobbet...
Hon skickade över en låt som var helt grym...
"Midnight hours med Running away"
Lyssna på den..
Hela kroppen ryser när jag hör den...
Hon är suverän på att hitta låtar som är bra...

Nu ska jag bara lägga in en bild på Johan
Den e heeelt otrolig...
Ungen är 4, men han spelar pajas redan..
Mammas kille.. Hihihi


Kan det bli bättre?? *skratt*

"Life is Now"



Kommentarer
Postat av: Maria

HEEEEEJ!!!!

Hur är det nuför tiden??? Lycklig utläser jag genom raderna och jag är bara så glad för dig gumman=) Du förtjänar det absolut bästa!

Snaaaaaaaart måste vi träffas o bara tjöta lite (eller ganska mycket)! Det var längesen nu och jag saknar dig=)



Kram Maria

2010-02-14 @ 22:40:15
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0