Fy fasiken

vad man kan må bra vissa dagar...
Eller varför inte tillåta sig själv att vara
lycklig och må bra
VARJE DAG!!!

Jag har iallafall kommit till en punkt
i mitt liv där jag ser, känner och
upplever allt på nytt...
Kan inte riktigt förklara detta,
eller vad som gjort att jag är på detta vis
Men jag mår så fruktansvärt bra..
Även om motgångarna kommer
så känns det aldrig omöjligt...
Känns inte fel, dock inte rätt heller...
Men allt ordnar sig, jag ser ljuset
på allt...
Jag har vänner som står mig nära,
jag har en underbar pojkvän,
och en underbar mamma...
Plus barnen då,
icke att förglömma...

Ja, jag vet att allt har varit upp och ner i mitt liv,
att jag sagt att jag är såååå
lycklig..
Varför ska det vara annorlunda nu??
Ärligt???
INGEN ANING...
Men det känns som att jag är på en helt
annan nivå i mitt liv nu..
Att jag tillåter mig att vara...
JAG!!

Antingen tycker ni om det eller inte..
Men ärligt?
DO I CARE??
Inte ett dyft... så länge ni är ärliga
mot mig och mot er själva..

Jag kan säga rakt ut att:
-Jag har varit en f***a mot många.
jag har sårat många...
F´låt,, mer kan jag faktiskt inte säga..
Bevisa för er att jag ändrat mig..
JA, det kan jag däremot..
men inte göra något ogjort,
även om jag velat gjort det..
men jag står för att jag gjort fel beslut,
fel bedömningar och fel slutsatser...
Jag är inte mer än människa..
Ni som är mina vänner, ni ger mig en andra chans
och jag är er evigt tacksam för det...

Henke vill jag ge en extra ros till...
Mycket du fått ta, och gå igenom pga mig...
Men jag lovar dig...
Ska bevisa hur mycket, och hur viktig du är
för mig och barnen...
Vi älskar dig...

Säger detta med ett stort leende på läpparna,
för du gör mig så glad...
Och du får mig att le, utan att du är här..
Helt otroligt egentligen...
Men nu vet jag vad kärlek är...
TACK!!

"Life Is Now"



Kommentarer
Postat av: Carro

Låter toppen gumman !!

Alla har vi gjort / gör mkt galet o fel , men huvudsaken e att man inser de tillslut o står för vad man gjort / gör =)

Glad för din skull!!

Kraaam

2010-02-17 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0