Då var vi här igen då

och gör ett nytt försök...
Denna gång lösenordsskyddat...
Så ni är speciella ni som läser...
*Ta åt er*

Mitt liv är verkligen en bergochdal-bana...
Men jag älskar att vara jag..
Och jag älskar att leva mitt liv..
med mina tankar och mina funderingar...
Även mina felsteg kan vara bra,
så länge man lär sig utav dem...
För det gör jag...
 
Jag är LYCKLIG!!!
Jag vet vad jag vill med mitt liv...
Kanske inte allt men iallfall
med vem...



Vill verkligen att ni som läser ska förstå
att jag har hittat rätt...
Vet att folk har synpunkter..
Men " UP YOUR`S "
´Det är vårat liv...
Och vi bestämmer...

Nä. nu ska jag kolla fb lite...
Hänga tvätt...
Sen mysa med min man,
och mina barn...

Ny avslutning:
Ta en dag i taget och se den med nya ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0